Hej

Måste bara skriva av mig lite finns så mycket inom mig ja vill berätta men kan ej säga.
Förra helgen var världens underbaraste helg!
Jag träffade en kille han bor en bit härifrån och är nårra år äldre än mig men gud så sexig han är;) Den sexigaste jag har haft någonsin! Och han i sängen ååhh gud han har en tjock kuk den känns defenitivt.
Alla andra jag har legat med har ingenting jämfört med hans dom är som tändstickor nästan, kanske lite mer överdrivet men det är skillnad.
Spela storleken någon roll? Ja det gör den defenitivt tycker jag.
Men vilket föredrar de flesta tjejerna smala långa kukar? Eller korta tjocka kukar? Jag vet att det är person till person ,men jag föredrar tjocka jag tycker det känns mera.

Men den här killen nu han va så muskulös och lång sen när han höll om lilla mig så härligt.
Att bara vara i hans famn kändes så bra. Hoppas jag får träffa han igen jag har tänkt på han hela tiden, när ja blir kåt tänker jag på honom. Han får mig att bli galen vill bara har mer och mer av honom.

Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag förederar diig ;) haha, skojja bara. Nej men samma, det ska kännas. Annars är det ju ingen vits med det^^ jag menar, jag har ju iofs bara haft du vet vem..men den var jättebra, så att det kändes men inte för mycket..you know!

2008-08-11 @ 12:35:23
URL: http://smillafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0